iloveyou

TalesThe BossDarlinksCredits
/>

Manager ♥ !


Hello, Welcome To My Blog :). Do read and follow me yeahh ^^v , I'm new in BLOG (Y). :)

Ahad, 20 November 2011 | 1 Lover
Assalamualikum....

SEbenarnyewr aku nk cerita sikit mengenai aku..
XSUme owg thu mengenai latar belakang aku~
 wALAUPOWN KENGKAWAN AKU~
~Tapi kowg perlu ke tahu hal tue..??~
 aku rasa xperlu kowt..!!!
Urm tp aku akn cerita pada kowg.~

aku dilahirkan nan 2 family,bg kowg seronok an ada 2 fmily, 
Tp bg aku x..Aku gembira lagi di sisi keluarga angkat aku..
sebab dyowg yg menjaga aku,dari aku dilahirkan ke dunia nie..
Minta kowg t'tnye2 knapa aku boleh b'ada di keluarga angkt an..???
Sbb nyewr aku pown masih xdapat jawapan yg benar...


Yang aku tahu,aku sayang mak ayh angkt aku dr mak ayh kndung aku...



K lah t kte smbg lg k..
aKu nk g mandi dulu...

Bye...

Older Post | Newer Post